Alışveriş Ürün alım satım hakkında detaylar - Sık Sorulan Sorular
Hangi Nakliye Yöntemleri Mevcuttur?
Çalışmakta olduğumuz Kargo firmaları aşağıda yer almaktadır.
Ürün durumuna bağlı olarak kargo firması değerlendirilerek tercih edilmektedir.
PTT KARGO
YURTİÇİ KARGO
ARAS KARGO
MNG KARGO
UPS KARGO
Paketimi Almam Ne Kadar Sürer?
Paketiniz istanbul içi talep ve anlaşmaya göre özel kargomuzla teslim edilebilir
Bu durumda Aynı gün içerisinde teslimat gerçekleşmektedir.
İstanbul Dışı Teslimatlar Stok durumuna bağlı olarak Aynı gün yada tedarik süreci doğrultusunda Kargo’ya teslim edilir.
Günümüz trafik koşulları doğrultusunda Ortalama 48 saat içerisinde teslim edilmektedir.
Köyde yaşam sürüyorsanız ilgili kargoların teslim durumları doğrultusunda teslimatınız gecikebilir.
Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?
Siparişinizi Kargo Takip numaranız ile ilgili kargo firmasının kargo takip ekranından takip edebilirsiniz.
Kargo takip numaranızı Müşteri temsilcilerimizden talep edebilirsiniz.
Çalışmakta olduğumuz Kargo firmalarının kargo takip ekran linkleri aşağıda yer almaktadır.
Sipariş Vermek İçin Bir Hesaba İhtiyacım Var mı?
Hesap açılış tamamen isteğe bağlıdır. Hesap oluşturmadan sipariş oluşturabilirsiniz. Vakit kaybı yaşamamak adına dilerseniz Müşteri hizmetlerimize almak istediğiniz ürünü bildirebilirsiniz.
Sizin yerinize siparişinizi sisteme işleyebilirler.
Diğer Sorular
Aradığım ürünü En kolay nasıl bulabilirim ?
Sitemizin tüm sayfalarında üst bölümde yer alan “Ürün Arama” bölümündeki boş kutucuğa arama yapmak istediğiniz ürünün adını, kodunu yada modelini yazarak aradığınız ürüne ulaşabilirsiniz.
Ayrıca Ana sayfa sol bölümde yer alan kategorilerden ilgili kategorideki ürünleri inceleyebilirsiniz.
Ürünün Stok Bilgisini nasıl öğrenebilirim ?
Sitemizde satışı yapılan ürünler için stok bilgisini telefonla alabilirsiniz. “Stokta yok” şeklinde görünen ürünler için sipariş alınamamaktadır. Fakat dilerseniz detaylı bilgi için bize e-posta gönderebilirsiniz Güncel stok ile ilgili bilgi alabilmek için Bize Ulaşın bölümünden ya da info@gksguvenliksistemleri.com.tr E-posta adresine Talebinizi iletebilirsiniz.
Siparişimi Nasıl iptal Edebilirim ?
Siparişinizi tamamladıktan sonra iptal etmek istemeniz durumunda; telefon, elektronik posta ya da sağ alt bölümde yer alan “Bize Ulaşın” bölümünden iptal talebinizi iletebilirsiniz. İptal talebinizi iletirken neden belirtmenizi rica ederiz.
Neden bölümüne ( yanlış ürün siparişi, ürün ya da ödeme tipi değişikliği vb. gibi) başlıklar belirtebilirsiniz.
İptal talebiniz işleme alındıktan sonra, tarafınıza bilgi verilecektir.
Yeni verdiğiniz siparişlerin iptal işlemini yapabilmeniz için Ürünün kargoya verilmemiş olması gerekmektedir.
Siparişimde Değişiklik Yapabilirmiyim ?
Yeni vermiş olduğunuz ya da teslim aldığınız siparişlerde değişiklik yapabilirsiniz. Yeni vermiş olduğunuz siparişte değişiklik yapmak için, sipariş kargoya verilmeden bizimle irtibata geçmeniz ve yeni siparişinizi bildirmenizi rica ederiz.
Teslimat aşamasında nelere dikkat etmeliyim?
Siparişinizde seçmiş olduğunuz ürün GKS Güvenlik Sistemleri Ürün Destek Ekibi tarafından kontrol edilerek paketlenmektedir. Yapılan kontroller sayesinde, firmamızdan hiçbir ürünün hasarlı olarak gönderim yapılma ihtimali yoktur. Teslimat aşamasında, kargo görevlisinden paketinizi teslim almadan önce mutlaka dış pakette herhangi bir zarar, bozulma, deforme olup olmadığını kontrol ediniz. Herhangi bir problem var ise, kargo görevlisine tutanak tutturunuz ve paketi geri gönderiniz. Tutanak, kargo firmalarının hasarlı paketlerin tespiti ile ilgili olarak vermiş olduğu bir hizmettir. Ürün tutanak ile birlikte firmamıza iade edilir ve gerekli kontroller yapılarak siparişiniz tekrar işleme alınır.
Müşteri hizmetlerine hangi saatler arasında ulaşabilirim?
Müşteri hizmetlerimiz: Pazartesi – Cumartesi 09:00 / 19:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Pazar günü müşteri hizmetleri telefon desteği bulunmamaktadır. Acil durumlarda info@gksguvenliksistemleri.com.tr adresine mail atabilirsiniz.